Tekan "LIKE">>>
DESCRIPTION-OF-AD
 DESCRIPTION-OF-AD
 DESCRIPTION-OF-AD
Blogger Tips and Tricks
Siapakah Yang Akan Menjadi Juara MLM2014?
Tekan "LIKE">>> Tekan "LIKE">>> Tekan "LIKE">>>
# # # # # "LIKE" LidaH BUAYA # # # # #
# # # # # # # # #

VIDEO #AF2014: Nina Nafi Keluarga Labur Duit Untuk Undian

Pelajar #AF2014 tersingkir di konsert suku akhir #AF2014 Nina terkejut dengan khabar angin yang mengatakan ahli keluarganya telah menghabiskan ratusan ribu ringgit hanya untuk mengundinya.

Nina atau nama sebenarnya Nina Nadira Naharuddin menafikan perkara tersebut dan menganggapnya sebagai tidak wajar kerana ia boleh mengugat reputasinya sebagai pelajar #AF2014.

“Perkara ini tidak betul, semua orang boleh berkata… Saya kenal keluarga saya dan mereka bersikap adil.

“Mereka tidak akan berhabis duit untuk saya semata-mata untuk bagi saya kekal dalam #AF2014.

“Ibu saya sendiri pun beritahu dia meminati Ewal dan Firman kerana  mereka berdua mempunyai kelebihan yang tersendiri… Malah ibu saya juga mengundi mereka berdua.

“Jadi saya harap cerita – cerita yang tak sedap didengar seperti ini tak perlulah di panjangkan.”  katanya ketika ditemui Astro Gempak sejurus tamat konsert suku akhir #AF2014 di Auditorium MBSA.

Ingin mengetahui apa komen Nina mengenai penyingkiran dan juga perasaannya selepas tersingkir?

Jom  ikuti temubual eksklusif Astro Gempak bersama Nina di bawah:



Jangan lupa untuk mengundi pelajar #AF2014 kegemaran anda dengan menaip:

AFUNDI (NAMA SINGKATAN PELAJAR) ke 32777 atau AFUNDI10 (NAMA SINGKATAN PELAJAR) KE 32777.


Saksikan Diari AF pada setiap Isnin hingga Jumaat bermula jam 9.00 malam manakala Konsert Mingguan AF akan bersiaran secara langsung dari Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) setiap Ahad, jam 9.00 malam.


Bagi merancakkan lagi musim ini, Konsert Pertama dan Minggu akhir #AF2014 akan ditayangkan secara serentak di tiga buah saluran iaitu Astro Ria (saluran 104), Astro Prima (saluran 105) dan Maya HD (saluran 135).

Untuk maklumat lanjut seperti berita terkini, gambar dan video menarik #AF2014, sila layari www.af.com.my atau tekan butang merah 'R' di alat kawalan jauh anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 DESCRIPTION-OF-AD